Hallo Esther en wout,
Mooie site, ziet er super uit. Mooie foto's van de hondjes 🙂
gr Alette
www.letscandy.nl
Gastenboek
762 berichten.
Eindelijk is het dan zo ver...ziet er goed uit, kan niet wachten tot de eerste pups aangekondigd worden..